2013 m. rugsėjo 23 d., pirmadienis

Kai tą saulėtą dieną mano akys tolumoje pamatė tamsų siluetą atsirėmusį į mašiną ir laukiantį manęs, supratau kad prasideda naujas mano gyvenimo etapas, su nauju, stipriu žaidėju jame. Tik nebūčiau patikėjusi kad taip greit jis užims pačią svarbiausią rolę.
**
Būdavau pratusi, ir net tyčia versdavau potencialius vaikinus stengtis dėl manęs, kovoti ir bandyti atkreipti mano dėmesį, o šitam.. Šitam nereikėjo, nes širdis virpėdama kuždėjo:  'Nekvailiok, mažyte..' 
Tada pirmą kartą pamynusi visus savo principus ir nusistatymus, aš leidau viskam tekėti sava vaga. Pirmą kartą patikėjau likimu ir atsidaviau į jo rankas..

Neapgavo..
Žaibišku greičiu visi mano širdies užraktai, spynos, plytos ir etc, pradėjo dingti, pasitraukė į šalį, ir tarsi susitarę juokėsi: 'Tai ką, prisidirbai..' ..
O prisidirbus ir įklimpus buvau juodai.. Kai tavo pasaulį sudrebina nauji jausmai, ir staiga kažkas iš šalies to pradeda pavydėti ir griauti, supranti, kad viskas taip trapu..Žiūri su siaubu tarsi į krištolinę taurę ant lentynos krašto ir bijai, kad tas 'kažkas', jos nepastumtų.. Bet pastūmė..

Aš niekada netikėjau, kad kadanors nutrūkus santykiams, aš tarsi karžygė su sijonu bandysiu atsikovoti tai, kas priklausė man. Nors išeidamas iš mano gyvenimo, jis kai ko išmokė..  Išeiti iš kitų..

Bet atsikovojau. Kaip visada.Tik jau čia buvo ne principo reikalas, kaip paprastai. Širdis drąskėsi be jo. O paskui aprimo. Kai mano plaukus vėl lietė jo rankos, krūtinėje esantis objektas, galutinai atsistatydino, ir susikrovusi šmutkes, pasiuntė mane toli toli.. (Atleisk širdie.. ♥)

Likimas vietoj paprasto gyvenimo, man padovanojo pasaką..



Kai jo kvepalai susimaišę su tavaisiais, sukuria idealų, harmoningą kvapą, kai tavo delnas paskęsta jo delne, kai susitaikymas po smulkių kivirčų toks saldus, kai lūpas nepaleidžia lūpų, kai rankos glamonėja kūną, kai mintys sutampa, kai pyktis smagu, kai susispaudžia ant lovos krašto, nes tu mėgsti gulėti per visą lovą, kai užkloja savo kaldra, kai pabučiuoja ryte, kai kavą daro skaniau nei tu, kai išklauso tavo pasakojimus apie nevykusį suknelės užtrauktuką ir visą istoriją iki jos įsigyjimo, kai nepyksta tau perjungus kanalą, kai naktys bemiegės renkant vaikui vardą ir kuriant senatvės planus - žinai kad tai meilė..





Stay Fabulous, Greta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą