2013 m. rugsėjo 19 d., ketvirtadienis

Simple answers to simple questions

Labas, gražuolės!
Kadangi daugiau gyvybės galima rasti nykiose Afrikos dykumose, nei mano blog'e, ir kiekvienam žingsnyje girdint 'Apsileidai, apsileidai, apsileidai', greitai suruošusi vaiką pietų miego, ir susirišusi plaukus į uodegėlę, užšokau čia. Ir kadangi mano mintys mane negailestingai apleidusios, nesisavina jokios konkrečios temos, nusprendžiau, kad šio įrašo turinys bus labiau 'Vlogo' tipo (pažadu, apsieisiu be "Pirmas faktasssss" 'ir jūsų pasiūlymu, atsakysiu į keletą dažniausiai užduodamų klausimų. (Ne, to dažnai nebus,bandau įkvėpti gyvybės apmirusiame puslapyje, kuris reiškia tiek daug, kad tik užsuku, pasigrožiu, palinguoju galva, ir išeidama pažadu sugrįžti su 'ilga paklode'). Tai.. Gal pradedam?

1. Kada pradėjai kurti pirmąjį blogą?
Savo pirmuosius įrašus pradėjau rašyti kai man buvo gal 15. Tada gyvavo paprastas tinklapis kaip blogas.lt, kuriame mano postai būdavo tokie padriki, kad norint suprasti, reikėdavo skaityti mažiausiai 2x. Ir ne todėl kad nemokėjau dėstyti minčių, nes mokėjau puikiai, bet dėl to, kad turinys buvo toks, kad greičiau velnias man padėkotų už tokius saldžius žodžius mirčiai. Muahahah, kaip gerai, kad iš to išaugama.  (98%)


2. Kokie Lietuvos vlogeriai tau labiausiai patinka? Nu pvz Simas, Gabriele, Rūta?
Rizikuodama užsitraukti jūsų rūstybę, aš nepabijosiu užtikrintai išrėžti, kad Lietuva neturi vlogerių. Tiksliau neverti to vardo, nes pasimaityvi prieš kamerą, ar šnekėti idiotiškus dalykus, gali tiesiog kiekvienas. Aš irgi. Tik ar įsijungusi kamerą, pasakiusi kelis faktus apie save, pakalbėjusi apie patyčias, arba susukusi kvailoką trumpametražį klipuką aš tapsiu visų nuostabiausia ir teisėtai užsitarnavusi Vlogerės vardą?

(Bet šaunu jei juos mylit, žiūrit, laukiat, ir etc. Jei jum gerai, man tuolabiau. Mirkt)


3. Kodėl vaikinam rūpi išorė ir niekada neužkalbins pirma tos baisesnės?
Senas kaip karas faktas, kuris skamba 'Be Jūsų gražios išorės, niekas nenorės pažinti Jūsų gražaus vidaus'.

Juk mes, panelės, irgi greičiau atkreipsim dėmesį į žavingą, savimi pasitikinti vyruką, nei kampe susispaudusį, nesusitvarkiusį vaikinuką. Norėk stengtis dėl savęs, ir patikėkit, kiti tą greitai pastebės.

4. Kokioje šalyje norėtum gyventi?
Ir nė akimirkai nesudvejojusi galėčiau rėkte išrėkti TURKIJA. Nes ten viskas.. Viskas kas man taip tobula. Buvau 3 kartus, ir kaskart, žiūrėdama į tą patį daiktą, tašką, ar vietą, įžiūrėdavau kažką naujo, neįprasto ir tokio gražaus, kas traukte traukdavo ir nepaleisdavo.


5. Ar straipsnyje viskas tiesa?
Daugiau tikrumo ir tiesos būtų Hitlerio žodžiuose 'Aš Geras žmogus', nei straipsnyje, kuriame mano žodžių 20%. Skaičiau viską lyg apie svetimą žmogų. Apie tokį, kurio pažint net nenorėčiau. Bet žinoma, juk apie kvailą blondinę skaityti įdomiau, nei apie protingą, turinčią siekių ir tikslų. 

Suprantama kad reitingai reikalauja kažko 'wow', bet argi negalima tada ir klausinėti taip, kad išgauti mano žodžius, kurie privesrtų stabtelėti? Ar tikrai lengviau klausinėti 'beleko', o tada mano žodžių nė nenaudoti, įdedant savus? Visi mokomės iš klaidų. Gal dėl to atmečiau kitus pasiūlymus. Gyveni žmogus ir supranti, kad niekuo negalima pasitikėti. Tik savimi ir.. Pinigais, kurie virsta į nuostabius pirkinius. (chi, šypt)


Už lango lyja lietus.. Šįkart gražiai. Lengva srovele teka per stiklą, lyg bandydami kuo ilgiau išsilaikyti.. Kai kurie lašeliai susijungia, kaikurie pasuka staiga į skirtingas puses.. Visai kaip žmonės, ieškodami šilumos ir tikrumo..
Niekada neleiskit prastam orui paveikti jūsų minčių.. Nes pasiemus ledų kibirėlį, ir įsisukus į šiltą pledą, laiką galima praleisti itin jaukiai.. ;)





Stay Fabulous, Greta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą