2013 m. sausio 13 d., sekmadienis

WelCome

Taigi, pagaliau prisiruošiau vėl pradėti savo Blog'o rašymą. Nežinau kodėl, nežinau kam, ir ar apskritai to reikia, kai laiko nėra į marias.. O bet tačiau, esu įsitikinusi, kad tai bus vienintelė vieta, kurioje būsiu sau, dėl savęs. Nuoširdžiai ir nesuvaidintai. Čia ir dabar. Akimirkai. Neparduosiu savęs.
Eilinį kartą tėkšiu jum į veidą tai, kas atrodys gerai man. Ne Jum. Nemeluosiu ir negirsiu. Bet tai nereiškia kad aš Kalė. Tiesiog išmokau sakyti tiesą taip, kad ji negriautų, o statytų..
Jei manot, kad gavusi Jūsų klausimą/prašymą patarti, būsit išliaupsinti - manykit iš naujo. Aš stengsiuosi kaip galėdama, bet ne visada klaidos būna kitame asmenyje. Ieškosiu jų ir Tavyje. Jei reikės. Jei manysiu kad verta.

Ne visada aš gera. Ir ne visada mandagi. Bet būkit tikri vienu dalyku - aš nemeluoju. 

Tolumoje gęsta žibintų šviesos.. 
Laikas miegoti.

Geros ateinančios savaitės. Darbų ar mokslų pradžios. 

Nesipykit su savimi.

Labanakt, Greta


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą