2013 m. sausio 17 d., ketvirtadienis

What a Beautiful Life

Nors ir žadėjau šiandieną paskirti GRAND apsipirkimui, išėjo nekažkas. Ir nesuprantu, ar aš ant tiek išranki pasidariusi, ar parduotuvėse tik Š.. liko? Visur vien asimetriniai nerti/megzti megztukai. Aš nenoriu būti viena iš daugelio, ir betkurioje kavinėje ar patalpoje pamatyti dar vieną 'save'. NE. Pasiemusi tikrai patinkančią bliuskutę, į matavimosi kabiną įėjo dar viena su tokia pačia. Numečiau šalin. Suprantu, čia Klaipėda. Apart akropolio nieko nėra, o ir parduotuvėse viskas tas pats tik etiketės skiriasi. IŠLEISKIT MANE Į VILNIŲ. Ar kur nors. Kur nieko nėra tik vitrinos. Pažadu, po metų grįšiu.
Apsipirkinėjimas baigėsi tik keliais įsigytais daigtais ir nemalonia staigmena. 
Aš kaip ir visada gyvenime nežiūrėjusi į M dydį ir jų nečiupinėjusi, čiumpu patikusias kelnes S ir lekiu į kabiną. O BET TAČIAU Šventas Juozapai (!!!!!) Vos įlindau. (Griūnu aukštielnika) (dar ir dar kartą). Dievaži, pirmą kartą prakaitas išmušė. Įsirangiau į jas. Tinka ir patinka. Imu. Pakoreguoti figūrą truks vos porą dienų, ne bėda.
Tik apmaudu kai būni prisisvajojęs apie idealią dieną, o išeini kone tuščiom rankom.
Ne mano diena. Ne mano..




Geros dienos, Greta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą